Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir

5 bin 264 şikayet dosyası inceledi

(İHA) - İhlas Haber Ajansı | 23.06.2016 - 01:57, Güncelleme: 06.01.2023 - 07:46
 

5 bin 264 şikayet dosyası inceledi

Seydişehir Tüketici Hakem Heyeti, 2015 ve 2016 yıllarında 5 bin 264 şikayet dosyası inceledi.
Seydişehir Kaymakamı Regaip Ahmet Özyiğit, yaptığı açıklamada, Seydişehir Kaymakamlığı Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığının 2015 yılında 3 bin 810 adet ve Ocak-Haziran 2016 döneminde bin 200 adet olmak üzere toplam 5 bin 10 adet tüketici şikayetlerinin başvurusunun karara bağlandığını belirterek, Hakem Heyeti Başkanlığına müracaat eden tüketicilerin büyük çoğunluğunun mağduriyetlerinin giderildiğini ifade etti. Tüketicilerin Hakem Heyetine müracaatları alındıktan sonra şikayet hususunda satıcıdan, muhatap firmalardan veya şahıslardan konuyla ilgili ifadelerine başvurulduğunu, sonrasında değerlendirilmek ve incelenmek üzere dosyasına eklendiğini ifade eden Kaymakam Özyiğit, "Komisyonumuzun iş yoğunluğu dikkate alınarak tüketicimizin mağdur olmaması için sık sık toplantı yapıldı. Komisyonda dosyalar titizlikle incelenerek, karara bağlandı." diye konuştu. Özyiğit, "1,5 yıl gibi kısa bir sürede 5 bin 10 kararın komisyon tarafından sonuçlandırıldığı göz önüne alındığında, mahkemelerin iş yükünü de azaltmış olduğumuzu söyleyebiliriz. Amacımız, vatandaşlarımızın kanun ve yasalar önündeki hak taleplerine en kısa sürede cevap verebilmektir." dedi.
Seydişehir Tüketici Hakem Heyeti, 2015 ve 2016 yıllarında 5 bin 264 şikayet dosyası inceledi.

Seydişehir Kaymakamı Regaip Ahmet Özyiğit, yaptığı açıklamada, Seydişehir Kaymakamlığı Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığının 2015 yılında 3 bin 810 adet ve Ocak-Haziran 2016 döneminde bin 200 adet olmak üzere toplam 5 bin 10 adet tüketici şikayetlerinin başvurusunun karara bağlandığını belirterek, Hakem Heyeti Başkanlığına müracaat eden tüketicilerin büyük çoğunluğunun mağduriyetlerinin giderildiğini ifade etti.

Tüketicilerin Hakem Heyetine müracaatları alındıktan sonra şikayet hususunda satıcıdan, muhatap firmalardan veya şahıslardan konuyla ilgili ifadelerine başvurulduğunu, sonrasında değerlendirilmek ve incelenmek üzere dosyasına eklendiğini ifade eden Kaymakam Özyiğit, "Komisyonumuzun iş yoğunluğu dikkate alınarak tüketicimizin mağdur olmaması için sık sık toplantı yapıldı. Komisyonda dosyalar titizlikle incelenerek, karara bağlandı." diye konuştu.

Özyiğit, "1,5 yıl gibi kısa bir sürede 5 bin 10 kararın komisyon tarafından sonuçlandırıldığı göz önüne alındığında, mahkemelerin iş yükünü de azaltmış olduğumuzu söyleyebiliriz. Amacımız, vatandaşlarımızın kanun ve yasalar önündeki hak taleplerine en kısa sürede cevap verebilmektir." dedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve seydisehirinsesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.