Mağduriyetin adı MEDAŞ!..

(İHA) - İhlas Haber Ajansı | 17.04.2013 - 17:16, Güncelleme: 06.01.2023 - 07:46
 

Mağduriyetin adı MEDAŞ!..

Özelleştirilme sonrası şikayetlerin bitmek bilmediği MEDAŞ'ta yaşanan mağduriyetlerin biri bitmeden diğeri başlıyor.
Yapılan özelleştirme sonrası yeni bir yapılanmaya giden Meram Elektrik Dağıtım A.Ş.'de sorunlar yumağı giderek büyürken, geçtiğimiz ay Konya'da MEDAŞ yetkilileriyle bir araya gelen Enerji Bakanı Taner Yıldız, MEDAŞ ile ilgili şikayetlerin en aza indirileceğini ve bunun için gerekli talimatların verildiğini söylemişti. Seydişehir'de günde ortalama 50 ila 80 arasında abonenin çeşitli sebeplerle elektriğinin kesildiği öğrenilirken, bunun birçoğunun elektrik faturası ve bildirim makbuzunun ulaşmamasından kaynaklandığı belirtiliyor. 2 AYDIR ELEKTRİKLERİ KESİLİYOR   MEDAŞ mağduru olduğunu ve iki aydır üst üste elektriklerinin kesildiğini belirten Abdullah K., "Malesef ki Medaş abonesiyim; 2 aydır ne elektrik faturası geliyor; ne de kesmek için bildirim makbuzu. Ama gelin görün ki, 2 aydır üst üste elektriklerim kesiliyor ve bindirilmiş faturaları ödemek durumunda bırakılıyoruz. Enerji Bakanı Taner Yıldız'ın da katıldığı onlarca toplantı yapılma-sına rağmen, özelleştirme sonrası bir arpa boyu yol alınabilmiş değil. Bu nasıl bir hak gaspıdır ki, bir Allah'ın kulu 'kardeşim siz ne yapıyorsunuz' demiyor."dedi. Seydişehir'de günlük ortalama 50 ila 80 arasında elektrik kesintisi yapıldığı ve bunlardan açma kapama vb. gibi paralar tahsil edildiğini belirten Abdullah K., "Faturalara yansıtılan bu rakamları topladığınızda bölgede MEDAŞ elektriği abonelerine bedava bile verse, kestiği ceza ve açma kapamalardan büyük vurgun vuruyor." diye konuştu.   AÇMA KESME PARASI ÖDEMEKTEN USANDIK   Aynı durumla karşı karşıya kalan bir başka abone ise, "Faturalarımız elimize ulaşmıyor; fatura elimize geçmeden birde bakıyoruz kesmeye geliyorlar. Ödenmemiş bir faturanız var diye elektriği kesiyorlar açma kesme parası ödemekten usandık. Ancak kesmek için geldiklerinde faturadan haberimiz oluyor. Tabi birde açma kesme parasıyla ödüyoruz."dedi.   TELEFONLA UYARILMALI   Birçok aboneye fatura ve makbuzun ulaşmadığını belirten vatandaşlar MEDAŞ yetkililerinin konuya acil bir çözüm bulmasını, elektriği kesilecek abonenin en azından telefonla uyarılması gerektiğini ifade etti.   SORUN PTT'demi Medaş'ta yaşanan elektrik kesintilerin büyük bir bölümünün postadaki gecikmeler nedeniyle olduğu ifade ediliyor. Vatandaşlar kendile-rine bildirim makbuzunun zamanında ulaşmadığını, çoğu zaman bu makbuzlara PTT'nin dağıtım merkezinden ulaştıklarını ifade etti. Bir süredir Seydişehir PTT'de yaşanan personel sıkıntısı nedeniyle dağıtımda gecikmeler olduğunu kaydeden vatandaşlar sorunun biran önce çözülmesini istedi.
Özelleştirilme sonrası şikayetlerin bitmek bilmediği MEDAŞ'ta yaşanan mağduriyetlerin biri bitmeden diğeri başlıyor.

Yapılan özelleştirme sonrası yeni bir yapılanmaya giden Meram Elektrik Dağıtım A.Ş.'de sorunlar yumağı giderek büyürken, geçtiğimiz ay Konya'da MEDAŞ yetkilileriyle bir araya gelen Enerji Bakanı Taner Yıldız, MEDAŞ ile ilgili şikayetlerin en aza indirileceğini ve bunun için gerekli talimatların verildiğini söylemişti.

Seydişehir'de günde ortalama 50 ila 80 arasında abonenin çeşitli sebeplerle elektriğinin kesildiği öğrenilirken, bunun birçoğunun elektrik faturası ve bildirim makbuzunun ulaşmamasından kaynaklandığı belirtiliyor.

2 AYDIR ELEKTRİKLERİ KESİLİYOR

 

MEDAŞ mağduru olduğunu ve iki aydır üst üste elektriklerinin kesildiğini belirten Abdullah K., "Malesef ki Medaş abonesiyim; 2 aydır ne elektrik faturası geliyor; ne de kesmek için bildirim makbuzu. Ama gelin görün ki, 2 aydır üst üste elektriklerim kesiliyor ve bindirilmiş faturaları ödemek durumunda bırakılıyoruz. Enerji Bakanı Taner Yıldız'ın da katıldığı onlarca toplantı yapılma-sına rağmen, özelleştirme sonrası bir arpa boyu yol alınabilmiş değil. Bu nasıl bir hak gaspıdır ki, bir Allah'ın kulu 'kardeşim siz ne yapıyorsunuz' demiyor."dedi.

Seydişehir'de günlük ortalama 50 ila 80 arasında elektrik kesintisi yapıldığı ve bunlardan açma kapama vb. gibi paralar tahsil edildiğini belirten Abdullah K., "Faturalara yansıtılan bu rakamları topladığınızda bölgede MEDAŞ elektriği abonelerine bedava bile verse, kestiği ceza ve açma kapamalardan büyük vurgun vuruyor." diye konuştu.

 

AÇMA KESME PARASI ÖDEMEKTEN USANDIK

 

Aynı durumla karşı karşıya kalan bir başka abone ise, "Faturalarımız elimize ulaşmıyor; fatura elimize geçmeden birde bakıyoruz kesmeye geliyorlar. Ödenmemiş bir faturanız var diye elektriği kesiyorlar açma kesme parası ödemekten usandık. Ancak kesmek için geldiklerinde faturadan haberimiz oluyor. Tabi birde açma kesme parasıyla ödüyoruz."dedi.

 

TELEFONLA UYARILMALI

 

Birçok aboneye fatura ve makbuzun ulaşmadığını belirten vatandaşlar MEDAŞ yetkililerinin konuya acil bir çözüm bulmasını, elektriği kesilecek abonenin en azından telefonla uyarılması gerektiğini ifade etti.

 

SORUN PTT'demi

Medaş'ta yaşanan elektrik kesintilerin büyük bir bölümünün postadaki gecikmeler nedeniyle olduğu ifade ediliyor.

Vatandaşlar kendile-rine bildirim makbuzunun zamanında ulaşmadığını, çoğu zaman bu makbuzlara PTT'nin dağıtım merkezinden ulaştıklarını ifade etti. Bir süredir Seydişehir PTT'de yaşanan personel sıkıntısı nedeniyle dağıtımda gecikmeler olduğunu kaydeden vatandaşlar sorunun biran önce çözülmesini istedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve seydisehirinsesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.