Alo 185 Koski 31 ilçede hizmet veriyor

Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, “Müşterilerine en etkin ve güvenilir şekilde ürün ve hizmet sunma” kalite politikası ile hizmet anlayışını sürdürüyor. 1 Nisan 2014 tarihi itibariyle yürürlüğe giren 5216 Sayılı Büyükşehir Yasası kapsamından KOSKİ, ALO 185 Çağrı Merkezi'nde günün şartlarına ve müşteri memnuniyeti esaslı yenilenmeye gitti. 7 gün 24 saat faaliyetlerini sürdüren Çağrı Merkezi, artık Konya ili sınırları içerisinde bulunan 31 ilçeye hizmet verecek.

Abonelerle nezaketli ve çözüm sunan bir hitabet tarzıyla diyalog kuran ALO 185 ekibi, kendilerine gelen her türlü ihbarı anında değerlendiriyor.